Wednesday 21 January 2015

Medikal Kad Terbaik Untuk Anda

KENAPA PERLU BAYAR LEBIH?


Satu Polisi cover Satu Family!!! Terbaik di Pasaran…

Pakej Medikal Kad Family Plan hanya RM55.20 untuk seorang ahli keluarga. Cover Suami, Isteri dan 4 orang anak. Total ahli yang di cover polisi 6 orang.

Cuma RM331.00 sebulan untuk seisi keluarga bersamaan RM3972.00 setahun.

Setiap ahli keluarga dilindungi RM100,000.00 setahun (guarantee renewal) sehingga umur 100 tahun.

# UNLIMITED LIFETIME!!!

# TIADA KO-TAKAFUL!

# PENAMBAHAN 5% DARI LIMIT TAHUNAN.

# TIADA PERKONGSIAN LIMIT ANTARA AHLI KELUARGA.



Adakah medical card atau kad perubatan ini penting?

Ya, amat penting dengan keadaan sekarang. Tetapi ramai lagi yang masih tak mahu melabur untuk mendapatkan medical kad mereka sanggup berhabis beribu-ribu bila dah terkena.

Ramai yang datang jumpa saya mesti ada cerita disebaliknya. Mereka ingin mengambil medical kad kerana tidak sanggup menampung kos rawatan perubatan yang makin mahal sekarang TETAPI tidak mampu untuk mengambil untuk satu keluarga di mana untuk isteri dan anak-anak juga.

Sebab itu kami di AIA Takaful berusaha membantu anda melindungi keluarga tercinta anda dengan kos yang sangat minima. InsyaAllah mmpu untuk seisi keluarga.

Berbalik kepada kepentingan medical kad tadi, kalau kita tengok kisah adik Syafiqah (seperti dalam gambar di bawah) yang terpaksa menunggu selama 2 tahun bantuan untuk pembedahannya sehingga Adik Syafiqah sudah tidak mampu bertahan dan akhirnya menghembuskan nafas terakhirnya.


medikal kad terbaik

Sedih kan? Kalaula di waktu itu keluarga Adik Syafiqah mempunyai medical kad sudah tentu tidak perlu menunggu selama itu. Pembedahan boleh dilakukan segera.

Itu kisah adik Syafiqah, ini pula kisah saya sendiri. Pada tahun 2011, anak sulung kami yang pada masa itu berumur 1 tahun terpaksa dimasukkan ke wad kerana masalah demam, selesema, paru-paru, telinga bernanah. Di Shah Alam tiada hospital kerajaan dan kami membawanya ke DEMC. Anak saya terpaksa dimasukkan ke wad, kami agak berfikir masa itu kerana kami tahu kos hospital swasta mahal. Tapi nasib baiklah syarikat lama tempat saya bekerja menyediakan medical kad untuk anak juga. Alhamdulillah saya dapat gunakannya. Kos 3 hari di DEMC pada waktu itu adalah hampir RM 5,000. Kalau lah tiada medical kad waktu itu memang saya tak mampu nak bayar.

Dengan sebab itu jugalah saya amat menyukai Pakej Medikal Kad Keluarga AIA ini kerana ianya amat MURAH untuk melindungi keluarga saya berbanding takaful yang lain.

Sakit kita tak tahu bila akan datang pada kita, so sediakanlah perlindungan untuk ahli keluarga dengan kos yang sangat minima.

Isi Borang Quotation Takaful Di Sini


Bagaimana mana? Berminat dengan Pelan Medikal Kad Family ini?

Sila hubungi saya di 
019 2772 899 (Call/Sms) 
011 2625 2911 (Whatsapp)
syurgafirdausy@gmail.com (Email)



**Disclaimer**

Disclaimer.
Saya adalah Perancang Kewangan untuk Takaful. Segala pandangan di sini adalah pandangan peribadi saya semata-mata dan tiada kena mengena dengan mana-mana syarikat atau individu. Tujuan saya menulis blog ini adalah untuk berkongsi pengetahuan. Segala penulisan saya adalah hakcipta saya kecuali untuk nama yang dinyatakan. Tidak dibenarkan copy sebahagian atau keseluruhan kecuali atas kebenaran saya.

No comments:

Post a Comment